Popular Posts

Thursday, February 24, 2022

URDU SBA EXEMPLAR by Tariq Ahmad Malik

 

Class 5th Urdu Self-Assessment Exemplar and the Rubric

جماعت  پنجم کے بچّوں کےلئے مثالی مواد ذاتی تشخیص ِہم مرتبہ تشخیص اور درجہ بندی

سکول پر مبنّی تشخیص

 

طارق احمد ملک


مدرّس:طارق احمد ملک (ماسٹر گورنمنٹ ہائی سکول ہردو چنم

Ph:7006121241.  Email: taraiq@gmail.com.

Blog: taraiq.blogspot.com  (whispering Souls)

YouTube Channel :Extra Efforts

 

جماعت : پنجم                       مضمون : اردو                   موضوع : گفتگو کے آداب            

گفتگو کے آداب

عنوان

ذاتی تشخیص

طلباء خود اپنی تشخیص کریں گے۔ کیا انہوں نے مکالمہ سُنا؟

                   کیا وہ اسے سمجھ پائے؟  کیا وہ  اسے لکھ پاتے ہیں؟   

آلہ تشخیص

طلباء آڈیو  یا استاد کو سننے کے بعد مکالمہ کے بارے میں بتاتے ہیں اور کچھ جملے کاپی پر لکھ پاتے ہیں

آموزشی ماحصل

 

 

 

 


 

         


 

 

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

 

 

 

ذاتی تشخیص

Class 5th Urdu Self Assessment Exemplar and Rubric

طالبِ علم کا نام :۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔                                          تاریخ:    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

مرحلہ سوم

مرحلہ دوم

مرحلہ اول

کسوٹی  

آدابِ گفتگو سےمکمل طور واقف ہوں

آدابِ گفتگو میں سے چند باتیں معلوم ہیں

آدابِ گفتگو میں سے ایک بات معلوم ہے

گفتگو کے آداب کو سمجھنا

گفتگو کے دوران تمام بُری باتوں سے پرہیز کرتاہوں

چند ایک بُری باتوں کو جانتا ہوں اور  اُنہیں گفتگو میں استعمال نہیں کرتا ہوں

گفتگو  میں ایک  بُری بات مجھے معلوم ہے کہ چغل خوری گناہ ہے

گفتگو میں بُری باتوں سے پرہیز کرنا

تمام جملے لکھ پاتا ہوں

بیشتر جملے لکھ پاتا ہوں

ایک دو جملے لکھ پاتا ہوں

گفتگو میں استعمال ہوئے جملوں کا لکھنا

(4،8،10)

(2،3،6،7)

( 1،5،9)

 

 

چونکہ اردو ایک زبان ہے ۔لہذا  بچّوں کو زبان دانی کے   بیشتر اصول پڑھائی کے دوران

 سمجھائے جائیں۔استاد کے ذریعے سبق کی قراَت  سےبچّوں میں اس کا صحیح استعمال  معمول بن سکتا ہے  

منطقی جواز

 

 

 

ہم مرتبہ تشخیص

طالب ِ علم کا نام : ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔(انٹروویو لینے والا)

 

طالب علم کا نام:۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔(انٹروویودینے والا)

Class 5th Urdu Peer Assessment Exemplar and Rubric

 

   

گفتگو کے آداب

عنوان

بنیادی اخلاقیات

تصوّر

ہم مرتبہ تشخیص

آلہ تشخیص

انٹر وویو

دو ہم جماعت بچّے ایک دوسرے کا انٹروویو کریں گے اور اس میں التجا، شکریہ،اور معذرت جیسے الفاظ کا استعمال کریں گے

ایٹم

طلباء اس انٹروویو سے   موازنہ کرنے کا گُر سیکھیں گے۔ان میں سوالات پوچھنے،پُراعتماد ہونے،اور مثبت رویہ اختیار کرنے کی صلاحیت پیداہوتی ہے۔وہ بنیادی اخلاقیات سے بھی باخبر ہوجائیں گے۔

آموزشی ماحصل

Class 5th Urdu Peer Assessment Exemplar and Rubric

طالبِ علم کا نام : ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (انٹروویو لینے والا)

طالبِ علم کا نام : ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔(انٹروویو  دینے والا)

 

مرحلہ  سوم

مرحلہ دوم

مرحلہ اول

 

کسوٹی

بنیادی اخلاقیات کو جانتا ہے اور ہمیشہ ہی ان کا مظاہرہ کرتاہے

بنیادی اخلاقیات کو جانتا ہے مگر کبھی کبھی ان  کو اپناتا ہے

 بنیادی اخلاقیات کو جانتا ہے

بنیادی اخلاقیات کو جاننا اور ان کا استعمال

لب و لہجہ میں پُختگی اور   پُراعتماد ہوکر بولتا ہے

لب ولہجہ  کمزور ہی سہی مگر بولتے وقت پُر اعتماد دکھائی دیتا ہے

جواب دیتے وقت لب و لہجہ  اور اعتماد میں کمی کا مظاہرہ کرتا ہے

اعتماد کی سطح

بولتے وقت قواعد کا خاص خیال رکھتا ہے

اردو قواعد پر  تھوڑا عبور آچکا ہے

بولتے وقت اردو قواعد پر بالکل عبور نہیں ہے

قواعد کی تفہیم

 

چونکہ اردو ایک زبان ہے ۔لہذا  بچّوں کو زبان دانی کے   بیشتر اصول پڑھائی کے دوران سمجھائے جائیں۔استاد کے ذریعے سبق کی قراَت  سےبچّوں میں اس کا صحیح استعمال  معمول بن سکتا ہے  

منطقی جواز

 

اساتذہ کرام : مجھے امید ہے کہ اس  مختصر مشق کے بعد آپ کو اپنے کلاس میں  مطلوب مثالی نمونہ  بنانے کا بخوبی اندازہ ہوچکا ہوگا۔اسی نمونہ کو عملی جامہ پہنانے کےلئے اب ہم سب کو اپنی کوششیں کرنی ہونگی۔

مذید جانکاری کےلئے آپ مجھے کال کرسکتے ہیں یا ای میل کرسکتے ہیں۔

Ph: 7006121241          Email:taraiq@gmail.com

………………………………………………………………………………………..

 

 

 

No comments: